Geborduurd kaartje The Cross Stitcher 267 + Stijn

18:30

In mijn grote borduurwerken zit nog weinig schot. En toen vond ik nog het laatste kaartje van het gratis pakketje waar ik mee bezig was. En deze heb ik dus af geborduurd:
Erg leuk om te doen. En je ziet een stuk sneller wat verschijnen dan mijn grote borduurwerken. Dus af en toe is het toch wel leuk om iets kleins te borduren.
Dit is een gratis pakketje wat bij The Cross Stitcher 267 van juli 2013 zat. Het bestaat uit 3 kaartjes:
Het zijn leuke en vrolijke kaartjes geworden. Dus wie weet pak ik weer wat vaker kleinere borduurwerkjes erbij. Al blijft mijn voorkeur echt wel uitgaan naar de grote borduurwerken. Kan niet wachten om weer één van mijn HAED op te pakken. 

En ook al schijnt de zon niet, dan toch is het fantastisch om je zonnebril op te hebben. 

You Might Also Like

7 reacties

  1. Mooie kaartjes. En wat een stoere bink. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt stoer! Leuke kaartjes, die pakketjes bij de Engelse tijdschriften zijn altijd zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een stoere zonnebril! Erg leuke foto. En ja kleine borduuurtjes blijven fijn voor tussendoor maar wanneer je die mooie HEAD's bent gewend kan je moeilijk terug he hihi ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, helemaal geweldig zo'n grote zonnebril!
    De kaartjes zijn leuk geworden. Begrijpelijk dat je graag eens een wat kleiner borduurtje oppakt.
    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ..wat wordt je zoontje al weer GROOT Nina.. veel borduurplezier met de kleine dan wel de grote borduurtjes,nog 'n fijne zondag, groetjes Petra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige zonnebril, heel stoer! De kaartjes zijn prachtig geworden, ik hou minder van grote borduurwerken, liever kleine of grote in 1 kleur.
    Grtjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, tuurlijk is zo'n zonnebril altijd leuk!
    Schattige kaartjes met die bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen