Vogeltjeslap #2 + Presence of Gaia #9

18:30

Ik ben afgelopen tijd met 2 borduurwerken bezig geweest. De 1 heel weinig kleurtjes en de andere heel veel confetti. Dit is de vogeltjeslap, ik loop enorm achter maar dat maakt voor het leuke borduren niets uit. Het is wel lastig om te kiezen welke kleur je gebruikt voor elk motiefje/randje .
En dan ben ik bezig geweest met de Presence of Gaia van HAED en dan pagina 2:
Er zaten weer nieuwe kleurtjes bij, en zo verrassend weer. Echt een super borduurwerk. En de afwisseling tussen deze borduurwerken, werkt ook wel erg prettig. 


You Might Also Like

5 reacties

  1. ze zijn allebei PRACHTIG .. heel verschillend, maar erg mooi, veel borduurplezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel verschillende borduurwerken inderdaad, maar dat lijkt me fijn om af te wisselen. Ik vind ze allebei geweldig mooi! Geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allebei heel mooi en zo verschillend. Vooral de tweede vind ik echt heel mooi. Lijkt me een feestje om aan te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad allebei op hun manier prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je lekker kan afwisselen! Beide zijn erg mooi aan het worden.

    BeantwoordenVerwijderen